torsdag 24. januar 2013

Terapi

Det er ingenting i hele verden som slår frisk fjelluft, sene morgener, babylatter, god mat, fine folk og bittelitt fysisk aktivitet. Nettopp sånn har de siste dagene mine vært, og jeg er så glad for at jeg dro et par dager på fjellet når jeg først hadde fri fra jobb noen dager.

Jeg er tilbake med ny energi, og jeg er klar for å ta fatt på de utfordringene som vil møte meg. Kom meg omsider ut av skjønnhetssøvnen min etter å ha slumret i 1 time, haha. Nå nyter jeg frokost, kaffe, blogg og musikk. Funderer på hvor dagens økt skal foregå og forbereder meg til jobb. Viktig å stille inn hodet på riktig modus etter slaraffenlivet. 4 kveldsvakter står for tur denne helgen - men det går greit, for jeg vet nemlig at jeg skal på hytta neste helg. Har ikke vært der på altforaltfor lenge, og jeg lengter så innmari.

Haha. Dette bildet ble tatt for flere år siden, se så små A & E var. Lille gullklompene som har blitt SÅ stor!

Men dere, vi snakkes da! Nyt livet, været (her er det fortsatt minus og sol, PERFEKT med andre ord) og gjør akkurat det dere har lyst til å gjøre. Det ryktes om varmere dager i vente, så her blir det iallefall ut i frisk luft før den deilige, kjøle og skarpe luften forsvinner.

Smask

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)