torsdag 31. januar 2013

Rosa morgen

Heihopp, håper dere har det topp!

Dagen startet på helt normalt vis - litt for lenge slumring, kaffe, frokost, sofa og blogger. Sweet! Deretter bar det på Aktiv i rosa fra topp til tå, oh yes, til og med undertøyet var rosa, selv om det var noe tilfeldig! Flaks jeg blir så rosa i trynet når jeg trener også :D Haha. Armene fikk kjørt seg før jeg avsluttet med bittelitt gerilja på mølla. Kort, men effektiv økt.

At the moment sitter jeg på kjøkkenet, iført undertøy å spiser. Klarte seriøst ikke vente, var SÅ sulten. Dagens lunch består av pannekaker. På sunt vis, selvfølgelig. Nå må jeg sparkle tryne, tenkte å besøke farmor før kveldsvakt. I morgen er det fredag og verdens mest etterlengtede frihelg står for tur. Gleder meg til deilige dager med skatten min, mamma, pappa og resten av fine folk. Vi skal faktisk både til Honndalen og Ørsta. Jiiiz, det blir så fantastisk.

Et lite bilde fra September og Barcelona (Macen er fortsatt ute av drift, ting tar tid!). Har jeg forresten fortalt dere at ny tur er bestilt? Primavera Sound Festival, mai, Barcelona, fine folk, EN uke.
 
Enjoy life :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)