lørdag 5. januar 2013

Morning glory

Jeg er et B-menneske delux. Det er bare det at når jeg har muligheten, elsker jeg å legge meg tidlig, ha på alarm og få en lang og god morgen for meg selv - uten å være altfor trøtt. Men den siste uken har det vært helt grusomt. Igår foreksempel, sovnet rundt 24.00, men hadde ikke en ørliten sjangse engang da klokka ringte fra 09.15-10.00 idag. Jaja! Det er lov å håpe på bedre tider. Det som kanskje var mest psykisk utfordrende idag, var at jeg trodde det var søndag når jeg våkna. Wtf......

Nå har jeg iallefall komt meg opp. Kroppen har fått i seg en stor og god frokost, blæra blir i dette sekund fyllt opp med deilig kaffe, og hodet jobber på spreng for å forberede seg til dagens økt - crossfit, og det er p.a.i.n. MEN, det er jo sånn det skal være. Right? :D


Men dere, vi snakkes plutselg! Enjoy life - aaah, favorittsetninga mi på bare to små ord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)