mandag 28. januar 2013

Fri-mandag og svart kaffe

Okei. Dere skal få tenke rare tanker om meg nå..... Fire kveldsvakter på rad, også endelig fri. Hva gjør jeg? Jo, setter på vekkerklokka 0815. Det skal sies jeg brukte 1 time på å komme meg ut av sengen, da. Men jeg elsker det og synes det er så skjønt med disse morningene mine. Akkurat nå er jeg med andre ord plassert i sofaen med en stor kopp kaffe, ferdig fortært frokost - deriblant egg og appelsin. M.Å.H.A.

Denne blanke, ubrukte mandagen ser ut til å bli fin. Om ikke så veldig lenge skal jeg på Aktiv for noen drag med intervaller og 500, før jeg, S-skatten og tante Andrea skal på bading. Tante Andrea reiser til Australia på onsdag og blir vekke i hele 3 måneder. T R E måneder. Harde tider. Knis!


Så får vi se da, hvor godt kroppen vil sammarbeide etter noen SUPRE økter i helgen! Jeg svevde da jeg dro hjem fra trening - verdens beste feeling, uten tvil.


Heihopp. Vi sees plutselig!
Pssss. Kom innom igjen iløpet av dagen, da. Så skal jeg fortelle dere noe fantastisk vakkert <3 Akkurat nå er jeg så tom for ord....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)