tirsdag 29. januar 2013

Mini me

Gårsdagen var deilig fra morgen til kveld :-) Det ble litt endring i treningsplanene, da føttene mine var blytunge etter litt for mange dager med løping. Så isteden for å ødelegge de mer, kjørte vi intervaller og styrke på armer. Det var schmuud! Etter trening stakk vi innom Momentium, henta loppa i barnehagen, stakk innom hjemme for noen knekkebrød og tok med oss Sofie og Johanne også. Vet ikke om det var minstejenta eller eldstejenta som koste seg mest, men HAHA. Jeg elsker å bade! Det er så gøy. Vi lo, svelte litt vann, lo, hoppa, lo..... Uten tvil den beste måten å utnytte siste dagen med tante Andrea på. SOM vi gleder oss til hun kommer hjem!

Måtte en tur innom Sunkost også, slik jeg fikk fylle opp kjøkkenskuffene litt. Det resulterte i et perfekt brød til kveldsmat - måtte spise hele fire skiver, det var SÅ godt. Så det spørs om det ikke må bli noen nye runder på kjøkkenet iløpet av dagen :-)

 
Idag er kroppen sliten og tung, etter seks dager med ON mood på trening. Lår og legger er tunge, og motivasjonen sitter langt inne, så jeg har rett og slett bestemt meg for en rolig tur på fjellet. Det vil med andre ord si fjellsko isteden for løpesko, syremusikk blir byttet ut med rolig musikk også tar jeg resten etterhvert. Motivasjonen kom bittelitt mer frem etter jeg spikra den planen i hodet, for å si det sånn. Det er SÅ viktig å lytte til kroppen. Kan ikke få sagt det nok, selv om jeg er altfor dårlig til å gjøre det selv.

Håper dere får en fin dag. For min del ryktes det om middag med K og tantegullet Ruben!

FAB fridag, før tidligvakt igjen i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)