fredag 4. januar 2013

Familie og kjærlighet i en evig sirkel

Vips, så var det kveld igjen. Og dagen endte på best mulig vis - på Giske med gjengen vår. Sunniva og Kristiane er så ekstremt tilstede i alderen sin, og shower som bare det. Sjarmeringen er til å dåne av, og kjærligheten blir bare sterkere og sterkere. De sier så mye morsomt, og vi latteren vil ingen ende ta.

Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke til å laste opp bilder fra denne maskinen, så dere får nøye dere med et gammelt bilde av meg og mini. Internetten på mac'en har tatt ferie, sååå jeg er litt lost...

Anyhow! Det ble teleskopstaver på meg idag, så nå er snart alt utstyr i orden til eventyreren i meg skal få utløp for sin energi. Gleder meg SÅ! Kroppen fikk en ørliten styrkeøkt ogå, og magesekken er så til de grader fyllt opp - vi snakker knekkebrød, havregrøt, pita med kjøttdeig (fyfy, I know. Hjertet mitt blør!), eple, appelsinER og kålrabi. Legg merke til at det er stavet i flertall også!

Nå skal jeg drage meg i seng før jeg forteller mer unyttig fakta.

F A B natt til alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)