lørdag 12. januar 2013

Endelig helg.... Arbeidshelg

Hei dere :D Har dere en fin dag?

Skrotten har akkurat komt hjem fra tidligvakt, og er greit utkjørt. Altfor lite søvn den siste uken, og kroppen sier klart og tydelig fra. Igår da jeg stod opp etter nattevakt hadde jeg en ganske dårlig økt. Klarte 2 km på mølla til oppvarming, og tre små sett med benkpress før kroppen sa S T O P P.. Jeg tok signalet og tenkte dagen idag ville bli bedre etter en god natts søvn. Vel, sove har jeg gjort - men kroppen er ikke helt restituert ennå. Det frister veldig med en løpetur i det ekstremt deilige været vi har her nå, men jeg tror jeg rett og slett skal la kroppen få hvile. Jeg er virkelig skuffet over meg selv, men jeg vet at en hviledag ekstra vil virke på kroppen, og forhåpentligvis er jeg snart tilbake med noen supre økter. Heldigvis er det svært sjeldent jeg har så ekstreme arbeidsuker, så det skal vel gå greit med en dårlig treningsuke. Prøver å være positiv, men de som kjenner meg vet hvor sur jeg blir når jeg ikke klarer å svare til mine egne forventninger engang. S M I L :)

Nå tenkte jeg å ta en lang varm dusj, eller bad, har ikke heeeelt bestemt meg ennå. Det er jo tross alt minusgrader ute, og jeg er tidenes frostpinne.

Samtidig skal jeg jobbe litt med mine egne tanker rundt trening, forventninger og alt som hører med. Desverre lar jeg tankene nå litt for langt inn i skallen . . .

Håper dere får en fab weekend. Smask!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)