mandag 7. januar 2013

Omrokkering på planlagt uke

Jeg er bare hjemme for et ørlite pit-stop. Har vært på tidligvakt, og må fint vende tilbake for å ta i et tak på senvakten også. Gjelder å være fleksibel, vett. Likevel svir det skikkelig i treningshjertet og samvittigheten er på kanten til å briste. Idag stod det en god intervalløkt på planen, men den må nok vente. Jeg er hjemme fra 1415-1515 og kunne tatt i et tak, men velger å la være. Lager meg heller en middag og tenker det er greit at ikke alt går som det er planlagt hele tiden. Jeg får heller gjøre om på resten av uken og bytte litt om på dager, så blir det vel bra til slutt. POSITIV . . .

Treningsfri dag nr. 2! Føler meg litt som jeg gjorde da jeg gikk på skole . . . Hahah.

Snakkes plutselig venner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)