fredag 4. januar 2013

Fredag

Original overskrift, enig? Fredag og helg, iallefall for noen. Her blir det ekstravakt, tidlig søndag - snork. Knegg!

Etter å ha slumret i over 1 time, sølt kaffe på mac'en og trykt i meg frokost tok jeg turen på trening. En seig intervalløkt stod på planen, og den ble gjennomført med sånn passe grei innsats. Det sier seg selv at når du har løpt tre dager i forveien, så vil ikke kroppen være helt med på notene. Så her må det endringer til, planleggingen må bli bedre og variasjonen større. En utfordring jeg gleder meg til å ta fatt på!

Nå er jeg igang med lunch nr. 2 (trening+maaaat=sant), mens jeg venter på at pappsen og storebror skal komme hjem. Salg på G-Max. Håper det er noe spennende igjen til oss. Håpe håpe . . . . .

Bare måtte slenge ved et bilde jeg kommer over av verdens morsomste Håkon. Sann mine ord, det finnes ingen Håkon i verden som er like god som denne klumpen her! Takk Gud for at jeg har deg i livet mitt :D Hihi.
 
 
Håper dere koser dere i ruskeværet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)