torsdag 10. januar 2013

Amputert uke

Hei fine folk!

Jeg er nok engang innom en liten svipper for å fortelle at det ikke blir trening idag. Den jævla følelsen. Ja, du vet. Denne uken har det tatt helt av med jobbingen, og jeg er laaaangt over overtiden allerede. Jeg har akkurat komt hjem fra jobb nr. 2, og skal på nattevakt igjen i natt. Tid har jeg, dersom jeg velger bort søvn - men akkurat nå er jeg så sliten at jeg ikke helt hvor jeg er hen i verden. Å skulle balansere to jobber med tidlig- og senvakter, og i tillegg ta på seg ekstra nattevakter er ikke sånn heeeeelt kjempeoptimalt. Knegg :-) Men jeg er heldig da, som har ikke bare en, men to jobber å gå til. Samvittigheten tar snart knekken på meg, men shitt la gå.

Nå må jeg sove. Håper på tre gode økter i helgen, så har jeg iallefall fått kjørt fem økter i tillegg til en arbeidsuke på over 70 timer.

SuperRuth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)