torsdag 27. mars 2014

Gårsdagen

Hei dere!

Ah. Gårsdagen ble til en av de fineste dagene hittil i året. Det var grisetungt å stå opp etter bare noen få timer søvn, men etter å ha gitt kroppen en shot multichi, kaffe og frokost klarte jeg å komme meg ut i det nydelige været. Syklet over broen og til familien min på Giske. Der var det tomt hus da jeg kom, så jeg gjor unna de kjedelige rygg-øvelsene og gikk rundt øya. Det ble jo faktisk en svettefest, det. Det var varmt og jeg gikk med litt tempo, så da kunne jeg like godt opprettholde kroppsvarmen og forbrenne litt mer ved å støvsuge og tørke støv. Koste meg, selv om det var innmari rart med ett så stille hus. Haha! Da de kom hjem hadde jeg laget ferdig middagen, så da hadde vi koselig familiemiddag med "spise sjøl, "lika ikkje", "ej vil ha cola" og velting av glass, vann utover bordet og lasagne både over og under bordet. Barn <3

Etter middag tok jeg med meg J og K på en koselig kveldstur i solnedgangen. J jatta som bare det, mens K sov så fredelig. Gullungene er så fine, daaah, som om dere ikke visste det. 

Hadde egentlig en plan om fjelltur også da jeg kom hjem, men beina var tunge og mørket var plutselig komt, så da droppet jeg det. Likevel så jeg meg fornøyd med sykkeltur til/fra + to turer rundt Giske. Jeg har jo som prinsipp å ikke trene noe særlig de dagene jeg er mellom/går av nattevakt, da kroppen er nedbrutt. Så det så.



Formiddagen i dag har gått med til løpetur på fjellet, tørking av støv, dusj, mekking av mat og vasking av klær. Kveldsvakt står for tur og i morgen er det dags for arbeidshelg igjen. Jeg fatter ikke hvordan tiden kan gå fort?

Nyt solen <3

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)