tirsdag 25. mars 2014

Å glede andre

Jeg er den mest rasløste personen jeg selv vet om, og finner en unnskyldning til absolutt A L T. Og siden vi har innført en ny, koselig "tradisjon" ved å feire navnedagene våre (hver dag er en fest),  så kunne ikke vi la Maria's navnedag gå forbi i stillhet. I tillegg er det jo den internasjonale vaffeldagen i dag, og jeg er jo en sucker for vafler. Så da var det heldigvis ikke vanskelig å sette seg i bilen og suse mot Volda i går. Malin hadde tidligvakt i går, kveldsvakt i dag og jeg skal på nattevakt i kveld, så da måtte vi ta feiringen en dag på forskudd. Det var så koselig, Maria visste ikke vi kom - og det å glede andre er jo verdens beste følelse <3 Forspiste oss på vafler og lo helt til det ble vanskelig å puste. Jeg er så heldig som har så herlige venner.

Vi kjørte allerede kl. ni i dag tidlig, så nå har jeg rukket å løpe rundt og opp fjellet og gjort jobben min med rygg-øvelsene jeg tar. Løp selvfølgelig ikke på asfalten, kun på grusen og tok det litt etter litt. Det er fortsatt vondt, men hey, dere vet jo meg og svettefester - er bare superhappy jeg nå. I tillegg har jeg trykt i meg nesten en halv melon, og da kan ikke jeg klage på noen ting. Jeg elsker melon mer enn godteri, potetgull og brus. Jeg kødder ikke. Gjett om resten skal få bli meg på vakt i natt, da. Det er så latterlig deilig, og ikke minst en super vinn-vinn situasjon for meg som aldri får i meg nok væske. På en god dag klarer jeg rundt 1 liter, og det er ikke i tillegg, men inkludert det jeg fyller kroppen med på trening. Kommer til å dø av inntørking før jeg rundt tjuefem. Neida. Joda! Neida.

Ønsker dere en deilig ons…tirsdag? onsdag? Jeg er helt forvirra. Var skråsikker på det var onsdag da vi stod opp, men så gikk jeg tilbake til mandag, så onsdag også bare forstod jeg absolutt ingen ting. Eneste jeg vet er at jeg skal lage deilig laks med pesto til middag, dusje og ta kvelden. Trist i dette fine været, men jobben kaller klokken ti i kveld. Hva da nattens dronning?

Vi skrives plutselig igjen.

Klem, M.


Er du der da, rosa grisen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)