søndag 23. mars 2014

Hvilepuls

Ah. Hytta hytta hytta. Alt jeg trenger for å lande skikkelig. Attpåtil er det bare storebror S og A som mangler, så hadde vi vært her alle sammen. Med andre ord; Maren Ruth som syvende hjulet på vogna. Haha! La gå. En gang blir det vel den rekka fullkommen og ;)

I går var vi sammen med små og store søskenbarn, før vi koste oss med øl og vin i stampen i flere timer.   Deilig middag var intet unntak, mamma er så latterlig flink på kjøkkenet. Den enkleste retten blir bare enda bedre om den er laget av henne. Deilig! Dag nr. to med is ble det også. Fredag kom jeg over favoritt-iskaken min fra barndommen, som den gang da het "skandale", passer meg bra. Verdens beste! I tillegg fikk vi en slags pistasj-krem i går, så den ble testet med vaniljeis. HERREMOSES, der sleva jeg gitt.



Seeee da. Fineste søte små som jeg er så glad i <3 Nå burde jeg strengt tatt tatt på meg løpesko og lagt avgårde, men det nærmeste jeg kommer nå er sofa, pysj og ski. Det har snødd og er rimelig vått i terrenget, så eneste mulighet er asfalt, og SÅ dum er jeg ikke. Koko!



Fin søndag til dere alle. Før vi drar hjem skal vi nok spise litt mer, prøve å få trent litt styrke med egen kroppsvekt og innom verdens beste mormor.

Familie <3

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)