torsdag 20. mars 2014

Ting tar tid

Hei i pissregnet.

Her på Sunnmøre er det en helt vanlig torsdag - regnet og vinden krangler om hvem som skal treffe mennesket først, og du blir rimelig våt bare du skal ut døren for å hente posten. For meg spiller det ingen rolle, jeg elsker å kle meg etter været og være ute, sommer som vinter, høst som vår. Men når det er sagt, ser jeg helst det er opplett når jeg drar til og fra jobb. I dag har jeg fri, så da har jeg heldigvis ett problem mindre å ta meg av. Haha. Hva da problembarn?

Akkurat nå sitter jeg under pleddet, med tente lys over alt og en kanne kaffe helt for meg selv. Pusler med litt jobbrelaterte ting i forhold til festival-eventyret 2014 og koser meg. Også hører jeg selvfølgelig på musikk, ett must for denne frøkna.

Ja, så har jeg jo vært på behandling i dag. Ting tar tid, det er setningen som går igjen og igjen. HVA DA FØDT MED FOR LITEN TID, hele tiden? Det går fremover, men for meg tar det ti ganger så lang tid (og egentlig mer enn det) enn hva jeg ønsker. Heldigvis har jeg verdens skjønneste naprapat som virkelig forstår og kommer med de ordene jeg virkelig trenger. Det har vært så mange ganger jeg har blitt møtt uten forståelse hos andre. Tid er noe av det viktigste jeg har, så da får jeg vel bare fortsette å være #positiv14 :-)

Alicia kommer for å være sammen med meg mens bror er på jobb, og det er utrolig godt å ha henne i nærheten når det er behov for det. Man trenger ikke hele tiden snakke, bare det å være under samme tak betyr mye. Jeg har hatt to bra økter på to dager, så tenker det blir treningsfri i dag - selv om samvittigheten sier noe annet. Nok en gang; jeg kunne så inderlig ønske rygg, hode og psyke var enig. Men den gang ei! I kveld tenkte jeg å være litt creiiizi å farge håret igjen, også skal dere ikke se vekk ifra at panneluggen får komme tilbake. Vi får se, Linnski Lord er sjefen, jeg er med på alt. Haha.

Og dere, verdens beste frokost; havre knekkebrød med makrell i salsa, majones og avokado. Mmm. Hverdagslykke! Og når dere da i tillegg koker dere ett par bløtkokte egg, DA kan dere ikke være mindre enn skikkelig happy med dagens første måltid.

Se da dere, det finnes bare to jenter som er gode nok for brødrene mine - og de to ser dere på bildet. Jeg er heldig!

Ha en deilig gråværsdag, jeg skal i alle fall kose meg <3

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)