onsdag 19. mars 2014

Godfølelsen

Hei dere.

Har dere det fint? Jeg har i alle fall det, akkurat nå. Både i går og i dag har jeg fått kjørt intervaller på mølla. Prisen jeg betalte i går for å få kjøre 20 drag på mølla var egentlig ikke verdt det, men jeg dristet meg til å prøvde med 10 i dag. Det ser heldigvis ut til å ha gått bra, men nå jinxer jeg vel hele greia. Formen er grisedårlig, jeg er langt under der jeg bør være mtp fart, men akkurat nå er jeg bare veldig fornøyd med å få svette skikkelig. Jeg ELSKER jo svettefester! Haha. Veksler mellom hurtige drag og drag med heftig stigning. I morgen skal jeg på behandling igjen, så det blir spennende å høre hva frøkna har å si. 

Nå må jeg egentlig løpe ut døra og inn i bilen, tenkte å besøke verdens beste farmor før jeg skal på kveldsvakt - siste for denne uken. Kaaaching! 





På bildet er Ruttha i Bratislava, en utrolig koselig og fin plass. Gikk ut ifra det var varmt siden solen viste seg mellom skyene, men der tok vi feil gitt. Tenk at det er flere måneder siden vi faktisk var der. Tiden går så latterlig fort. 

Vel, nå MÅ jeg faktisk dra. 

Klem, M. <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)