fredag 21. mars 2014

Slow morning

Min morgen har vært like spennende som overskriften. Jeg vurderte lenge og vel med meg selv når jeg skulle stå opp, men så kom jeg til det godt kjente samvittighets-punktet. Startet dagen med den varmeste dusjen dere kan tenke dere, etterfulgt av verdens beste frokost. Quess what? OG plutselig hadde jeg vasket både kjøkken og bad, og det er derfor jeg nå ligger rett ut på sofaen og angrer bittert.

Jeg hadde ett ganske så stort ønske om en treningsøkt i dag, men jeg tror den må vike. De siste dagene har jeg kjent mer på smertene jeg har, og ikke bare frykten for å faktisk ha de. Det er vel en mening bak det hele, kanskje jeg blir klokere på samvittigheten og psyken, for den jobbes det virkelig med i disse dager.

Planene for helgen er rimelig enkle - hytta, vin og familie. Joggetur og sunn mat dagen lang. Hva da stabeist? To økter ville vært fint iløpet av helgen, men jeg ser allerede nå at planene om svettefest aller helst burde vært skrinlagt i går.

Fint gjerde, right? Ett av de mange fine bygningene Budapest hadde å by på. Selvfølgelig kaffe, lifesaver. Nå skal jeg la maska få komme på, spise lunch og lage meg en deilig kopp kaffe som skal få bli med i bilen. Hadde det ikke vært for Multichi hadde jeg nok vært på kanne nr. to allerede, men sannheten er at det blir dagens første kopp. Tenk det, da!

Ønsker dere en deilig helg, lag deg noen deilige dager med de fineste folka du vet om. Det skal jeg!

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)