mandag 3. januar 2011

Nyttårshilsen

GODT NYTTÅR, og velkommen til 2011. Jeg har en følelse av at dette året blir gøy, slitsomt og kommer til å kreve mye. Dette året er mitt år, jeg skal realisere drømmer. Jeg gleder meg til å kjempe, knive og gråte av fortvilelse, for det er da gullet smaker best. Jeg skal ikke gi meg. 


Akkurat nå sitter jeg og jobber med en norskoppgave, men måtte liksom bare innom å gi livstegn og for å gi dere en sang som jeg digger. Den minner meg sånn om dommersamlingen vi hadde på Rica Parken i November. For en storfamilie, for en samling og sist men ikke minst; for en natt. Jeg er heldig ;)


Så mine damer og herrer, det er med glede jeg gir dere tittelen på denne sangen. Den gir et sinnsykt kick! 


Scouting for girls - Heartbeat. ENJOY.



Har dere hatt en fin jul? 


Puss 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)