mandag 17. januar 2011

"Du er nr. 19 i køen"

Siden jeg er totalt Facebook-avhengig får jeg drøye mobilregninger hver eneste måned. Og etter å ha snakket om det i langlang tid, har jeg endelig fått ut fingeren og bestilt meg nytt abonnement. Så nå er det faktisk håp for meg også her i verden. MEN, noe var så klart galt med nummeroverføringen, så nå har jeg hatt en dritgøy telefonsamtale som varte i flere hundre år. Og annenhvert minutt opplyste den dama om at "vi har stor pågang på telefonlinjen vår idag, og du er nå nr. 247933 i køen". Gleder meg til et godt samarbeid med Chess. Kun visst de sørger for at regningene mine synker drastisk. High five for gratis internett og sånn der. 


Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg stikker for å passe lille A-S <3 Og vi er så heldige at vi får middagsbesøk av Nathaliemi.


Tenk å være så søt etter trening. Og spesielt så søt når jeg spiser kylling. Haha. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)