fredag 14. januar 2011

En dag hos 2ID

Jeg kan med hånden på hjerte si at min klasse tar kaka over alle skoleklasser i hele landet. Det går ikke en dag uten at jeg ler så tårene triller, og magemusklene trekker seg sammen av krampe. Senest idag var vi så barnslige at samtlige av oss hadde det dritgøy med papirfly. Og som dere vet, så sier et bilde mer en tusen ord. Her har dere en smakebit på noen av de håpløse drittungene i klassen min :) 
                                                                                               


 Albert er bare sååå fornøyd med at flyet hans satt fast i lampen i taket.

Dagens største fly. Se så gutta koser seg... :) 

En stk. fornøyd gutt etter å ha sendt avgårde et av de mange flyene, som selvsagt ble en kraftig bom.

 En jente som gjør lekser, og en gutt som spiller. Bestevenn aka Karius, ser dere likheten? 


Smil nå da, Martin.. Enklere sagt enn gjort!


Nå skal jeg hoppe i dusjen etter endt treningsøkt, også skal jeg kose meg med familien resten av kvelden :D Imorgen skjer det noe som for meg er ganske spennende, kribler i magen allerede. Kan noen tippe hva?

Kos dere <3 

2 kommentarer:

  1. Heia ;)
    Takker for koselig komentar på bloggen min --
    setter så utrolig pris på det ---
    klemma fra monika

    SvarSlett

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)