onsdag 26. januar 2011

"Rett før han daua"

Dagens sitat går utvilsomt til Håkon. En av de morsomste jeg vet om. Gutten er helt genial! Klovnen presterte å si "rett før han daua" under historiefremføringen idag, og det er liksom ikke det en sier når en står å forteller om Sokrates sitt liv. Dessuten er han en jævel på å spise taco, tipp hvem som spiste 7-8 svææære lefser da vi var på hyttetur, da? Det er imponerende. Jeg takker for meg etter en liksom. Jeg digger deg, din høge roer-faen.


Nå er jeg akkurat ferdig med muntlig prøve i Norsk og Historiefremføring. Etter kveldens spinning- og steptime er det en dag nærmere helg :) Tiden går så fort.

Kan ikke dere plis kommentere da? Jeg er grønn av nysgjerrighet på hvem du er og hvorfor du leser denne usaklige bloggen? Men glad for det, det er jeg.

Kräm ü

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)