fredag 28. januar 2011

Trøttetryne

Idag er jeg så himla trøtt at jeg kun tenker på hvor godt det skal bli å komme hjem å legge seg. Så istedenfor å gi dere mareritt av et mygla bilde av meg, legger jeg heller ut kloke ord. Det går jo opp i opp, det - he he.


we are afraid to care too much, for fear that the other person does not care at all.


Håper dere har en fin dag. Jeg har iallefall det selv om posene under øynene mine minner meg om kondomer fulle med vann. (Det var det vi brukte før når vi holdt på med vannkrig) Haha.
Nå skal vi snart ut på tur, foredrag om ett eller annet med en lege i Fagerlia. 2ID på nye eventyr. Støtt og stadig.
Forresten. Kathrine vår har bursdag idag. Gratulerer med dagen, vennen. Gleder oss mye til neste helg <3


So. God natt, eller god formiddag. 




To av mine nydelige søskenbarn <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)