fredag 7. januar 2011

2 cool 4 school

Jeg har det så bra for tiden, om en ser bort i fra alle prøvene, innleveringene og sånn. Men det er jo bare sånn, jeg har ikke det verre enn noen andre. Av og til må jeg faktisk knipe meg selv i armen, le og tenke på hvor bra ting faktisk er nå. Ingenting er skikkelig dritt, og ingenting er skikkelig bra. Om dere forstår hva jeg mener? Av og til tror jeg det er best å ha det sånn, at det er verken den ene eller andre veien, for da går man liksom ikke rundt å tenker på den nedturen som snaart kommer.

Uansett.

Sitter på skolen og gjør lekser, akkurat ferdig med to innleveringer. Norsk og aktivitetslære it is. Bare noen oppgaver i norsk til, så er det helg. Leksehelg vel og merke. Og selvfølgelig sisterskos og trening :D Aah. Livet er gøy!

Så søt er jeg faktisk klokken 09.00 en Fredagsmorgen.

Hvordan er livet, liksom?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)