søndag 30. januar 2011

Søndag, sjokolade og bilkjøring

Er det en ting jeg har sabla lyst på nå, så er det sjokolade. Mamma har selvfølgelig kjøpt inn favorittsjokoladene mine, og det står på bordet og frister meg. Men nei, for meg er sjokolade gift og ikke lov før sommeren kommer, bortsett fra bursdagen min. Jada dere, kjempeteit. Men for meg er det kun på denne måten det funker. Om jeg skulle tillat meg selv å spise på lørdagene, hadde det gått totalt skeis. Blablabla. Uansett.
Søndag, og det er deilig. Har spist god frokost med Mamms, og skal ut å kjøre med Pappa nå. Herrigud, jeg begynner å bli stor, voksen. Haha. Senere skal jeg trene litt, passe A-S og se film med Nathaliegull. Deilig Søndag, Oh Yes.

Håper dere har hatt en deilig helg, det har jeg. Full avslapping, trening, mat og venner. Kan liksom ikke be om stort mer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)