søndag 2. februar 2014

Søndag

Hei dere!

Jeg kom akkurat til bunns i siste kaffekoppen før jeg skal avgårde på jobb. Kveldsvakt i dag, men likevel stod jeg opp kl 8 for dagens to egg og resten av den deilige frokosten min. Trening utgår, siden jeg brukte formiddagen min på et seminar om personlig utvikling. Don't think like a hero, be one!

Når det kommer til kosthold og trening, kan vi egentlig bare viske bort uken. Det har vært hele katastrofalt og jeg skammer meg, virkelig. I morgen er det mandag, ny uke og nye muligheter. WOHO. Satser på viljen min har endret seg drastisk når jeg står opp i morgen.


På den fine fiine Bjørg-ringen min står det "dream big". Det passer til meg, right?

Vel, jeg må fyke - fin søndag til dere.

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)