fredag 7. februar 2014

Ren, men mindre pen

Det er ikke ofte jeg faktisk dusjer når jeg står opp, men det sensasjonelle skjedde altså i dag, så da synes jeg det var på sin plass med en overskrift dedikert til nettopp den varme, gode dusjen jeg nettopp har vært gjennom.

Tanken om treningsfri står veldig sterkt i dag, har gjennomført alle de syv øktene jeg hadde mål om skulle være ferdig før i dag. Kroppen er tung, men likevel er det så sinnsykt mye mat som skal inn i kroppen iløpet av helgen - så det hadde aboslutt ikke skadet med en svettefest til. Søndag MÅ det blir, så får jeg satse på en økt i dag eller i morgen før alle festlighetene. HEPP.

Er desverre ikke pen selv om jeg har spylt kroppen, men satser på at litt sparkling i tryne gjør susen. Først ut på dagens agenda er business&pleasure - kaffe og tyting med noen kollegar på Tanta. Etter det bærer det rett til Ørsta for hytta, fjell, feiring, vin, kake, mat, familie og venner. SMÆKK! Jeg er spenna klar. 

Pappa skal stå i fokus, han blir nemlig 60 år i morgen. Tenk det, da! Det er ikke mer enn 1,5 uke siden vi løp intervaller sammen. Han er sprek. Den sprekeste 60-åringen jeg vet om. Lover! 




Da dette bildet ble tatt, var jeg rundt ett halvt år, og på min aller første cupfinale. Det er pappa som har lært meg forskjellen på rødt og kult kort, offisde og alt annet jeg kan. TAKK. Jeg elsker deg!

Håper dere får en deilig helg, det skal i alle fall jeg prøve på. 

Klem, M. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)