mandag 3. februar 2014

Mandagens første speltlomper

To speltlomper er plassert i ovnen og jeg gleder meg som en gris til å spise det. Er det en ting jeg MÅ ha hver dag, i tillegg til kaffe og to egg, så er det speltlomper. Det er så uendelig godt, og det beste av alt er jo at man kan bruke de til A L T. Har dere smakt philadelphia med sjokoladesmak og banan? Aaah, der sikla jeg på Mac'en gitt.

Egentlig skulle jeg til fysio kl. 11, men den timen ble utsatt noen timer. Det gjorde forsåvidt ingenting, for da rakk jeg faktisk å få unna dagens økt. Det ble 7 km ute i frisk vind med litt for mye klær. Gikk der det var asfalt og løp på grus, og akkurat nå når ting er som de er, må jeg være fornøyd med det.

Jeg skal ærlig innrømme det var den deilige røde lifesaver-flaska som redda meg nok en gang, jeg aner helt seriøst ikke hvordan jeg hadde klart meg uten den. Det er en helt annen kvalitet på søvnen min nå enn før, og nå er jeg dønn ærlig.


Så happy var jeg etter dagens friske økt. Jeg elsker elsker elsker ELSKER Kari Traa sin kolleksjon. Det er kvalitet! Ææææh, nå svir maten seg. Vi snakkes plutselig <3

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)