torsdag 6. februar 2014

"KA FAEN DU E LAGA TA"

Okei dere, i går gjorde jeg noe som jeg har tenkt på dødslenge. Jeg hater å løpe 4x4 intervaller, men det gjorde jeg altså under gårsdagens økt på mølla. Det var så tungt og jeg lagde lyder deretter, så det var ikke vanskelig å se at de rundt meg lurte på hva jeg holdt på med. Jeg har en tendens til å tenke baklengs når jeg har tunge økter, spesielt på sykkel, men "ka faen du e laga ta" gikk på repeat i hodet mitt. Av stål selvfølgelig. Jeg måtte jo bare bevise for meg selv at jeg er rå og klarer AKKURAT det jeg vil. #Mentaltrening

Jeg fikk altså utfordret meg selv og det måtte jo feires, så jeg dro rett fra trening til vafle og is hos storebror M og svigerinna mi. Mmmm.

Nå har jeg akkurat tatt verdens deiligste sjokoladekake ut av ovnen, den inneholder 14597 kalorier og jeg klarer nesten ikke vente med å sette både tunge, tenner, hals og hode i den saftige kaka. Tipper til og med Hellstrøm himself hadde blitt slått i bakken. Endret litt på oppskriften på glasuren, så bare håper den blir like god som sist. Byttet ut kokesjokolade med melkesjokolade, ææh. Har jo sagt til alle at det er verdens beste sjokoladekake, så jeg kan liksom ikke komme med en dårlig variant nå. Ymter på lunch nr. 2 før jeg tenkte å dra for dagens styrkeøkt. Det er jo langt på dag allerede, eller, kan man si det når klokka er 10.00? Jeg har i alle fall vært ute på 3 km powerwalk i morgenmørket, spist frokost (jada, to egg og kaffe) og bakt kake.

Så planen for de neste timene er altså å ha på glasur når kaka har blitt en smule avkjølt, spise mer mat og dra på trening. JOHO!




Dette bildet er tatt i... vent nå litt.... Jeg husker ikke. Andrea? Folk spør ofte hvor vi var de seks ukene vi reiste rundt, jeg bare "eeeeeh. tjaaaa...." også nevner jeg ca. halvparten. Også blander jeg alt av plasser, land osv. Jeg er stokk dom når det gjelder sånt! Fornøyd med å vite at jeg bor på Vestlandet, jeg.

Ha en fin torsdag da dere!

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)