tirsdag 4. februar 2014

Tidlig på'n

Tjollahopp fintfolk.

Det er tirsdag, jeg har unnagjort ukens fjerde treningsøkt og jeg har jævlig vondt i ryggen. Haha. Det bare måtte komme! Jeg aner ikke hva det er som er gale, men nå er jeg der at jeg snart møter veggen igjen. Drittlei av teit rygg som gjør det vondt å sitte, ligge, stå og det verste av alt; jeg finner ALDRI en god sovestilling og istedenfor å sove blir jeg liggende å banne for meg selv. Heldigvis er det bare Skybert som bruker å besøke meg om natten...

Kunne ønske den vonde ryggen tok fra meg den sinnsyke matlysten jeg har, for jeg spiser faktisk for tre. Mat er så deilig, og jeg kunne brukt hele dagen på å putte det ene etter det andre i munnen. MAT <3

Dagens første økt kjørte jeg på Aktiv, styrke. Var på plass før 0830, synes det er helt glimrende å være der når det ikke bugner over av folk. Ikke løfter jeg tungt nok til å ha lyst til å vise meg frem, ikke må jeg stå i kø og jeg kan ta alt i mitt eget tempo. Det var på siste øvelse ryggen takket for seg. Det blir lenge til jeg tar knebøy igjen, for å si det sånn. Jeg kunne ønske behandlingen kicka inn så jeg slapp å ha vondt. Jeg vet det bare er en bagatell, men akkurat nå er det nok med den lille bagatellen her. Jeg har så mye jeg vil og må få gjort, og dette blir en slags ekstra ballast å gjennomføre ting med. #positiv14 skal likevel gå :-) Haha.


Har helt glemt å ta selfies i dag, så da får dere bare nøye dere med dette her. Omtrent AKKURAT sånn skal jeg være mot posen fra CandyKing til helgen. Jeg gleder sååååånnn til freddan og alt det helgen skal by på. Men først må vi nesten komme til bunns i tirsdagen, onsdag og torsdagen. Heldigvis får jeg besøk i kveld og pizza står på menyen :-)

Sees da.

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)