lørdag 22. februar 2014

Kjære fine jenta mi

I dag er det fem år siden du kom til oss. Tenk det, fem år. Altså 5 (!!) år. Det er så uvirkelig på mange måter. Det har gått så fort, og du har gått fra å være liten baby til å bli en bestemt, helskjønn liten jente. For meg har du eksistert hele tiden. Jeg husker ikke hvordan det var før du kom til verden.

Jeg er så stolt av deg. Du er smartere enn de fleste og lurer oss titt og ofte. Fantasien din har ingen grenser, ei heller den kjærligheten og omsorgen som bor i deg - du viser jo den siden også, innimellom trassen og kranglingen du stadig ypper til. Du er så fin og elskverdig når du kommer luskende i pysjen og hvisker i øret at du elsker meg. Du får meg stadig til å le og riste på hodet, spesielt når du forteller med den største troverdighet alt du har opplevd (selv om du ikke har det, det er bare fantasien som er ute å løper!).

Du er så herlig når du ber oss være stille, for du skal gjøre lekser. Læreren din får vi ikke vite hva heter, det er hemmelig, men mye og viktige lekser gir hun deg. Bare ett år igjen nå, så blir du skolejente på ekte. Uvirkelig! Barnehagejenta som hver dag tar med "skolesekken". Du er nydelig, skatt.

Jeg er verdens heldigste som får være storesøsteren og fadderen din. Det er så gøy du er så lik meg. Like lur, sta, morsom og fin ;) Hihi. Gleden over alt jeg har fått oppleve med deg er stor, og tanken på alt vi har i vente slår meg i bakken.

Takknemligheten er uendelig stor, i likhet med kjærligheten og stoltheten.



Gratulerer 5-årsdagen din, hjertet mitt. Takk for alt du er i livet mitt. 

Du sier du elsker meg, jeg elsker deg tilbake - tvil aldri på det.

Klem, M. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)