torsdag 13. februar 2014

På beina

Da dere er det nesten én uke siden forrige oppdatering. Vi får ta en kort oppsummering; hytta - feiring, mat, øl, vinn, latter og alt dere kan tenke dere. Treningsfri fredag, lørdag og søndag. Ææh. Skulle kickstarte uka med noen himla gode økter mandag, men natt til mandag våknet jeg av århundrets verste magesmerter. Dere kan jo tippe. Jepp, riktig. Omgangssyken! Det er stygt å si man hater livet, så jeg holder meg til å si at jeg mislikte livet noen dager da... Tirsdag var jeg i grei form igjen, så da fikk vi besøk av pappas venner for litt mer feiring. Jippi!

I går var jeg enda litt bedre, så jeg dristet meg ut på en økt. Rolig sykling og litt rask gange, ikke mye som skulle til før jeg ble sliten, men jeg ble svett, og da er jeg liksom fornøyd. Jeg vil jo aller helst være tilbake igjen der jeg var før jeg ble syk gjerne første dagen jeg er i grei form, men mamma prøver å lære meg at kroppen bruker tid når den har vært nedbrutt. Det er ikke alt som er så lett for denne frøkna å skjønne. Haha. Malin rakk til og med å komme innom på kaffe og lunch før jeg måtte dra på kveldsvakt.

I dag har det vært full rulle siden jeg stod opp. Det er dåp til helgen og litt som skal gjøres i hus og hjem, så jeg tok med lillesøster Josefine på trilletur og da dro vi like så godt på besøk til Momentium-gutta også. Jenta sjarmerer! Hun er så fin. Og jeg så veldig, veldig stolt :-) Ellers har jeg fått gjort unna noen punkt på listen over alt som faktisk må gjøres før søndag, mellom baking, jobbing, trening, fredsmegling mellom søstrene and u name it. Likevel sitter jeg her, best under press HVOR.

Det var latterlig godt å være på besøk hos gutta i dag, det gav en skikkelig deilig festival-feeling. Kodaline - Love like this, starten på den sangen der minner meg veldig om den bobla vi lever i under festivalukene.


Seeee. Hjerte hjerte hjerte hjerte.

Vel, må få unna hotellbooking og litt tjafs før jeg og Malin skal se kamp.

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)