onsdag 29. januar 2014

Rutinemenneske

Hver bidige morgen, uten unntak, må jeg ha kaffe og to egg til frokost. Har jeg fri må jeg stå opp slik at jeg rekker soloppgang. I gjennomsnitt er jeg ute på altanen for å ta bilde tre ganger. Hver dag! Jeg blir like fascinert hver eneste morgen. Også spammer jeg selvfølgelig Instagram med skrytebilder - men det er jo frivillig å følge meg så jeg ser egentlig ikke helt problemet med det heller :-) Samtidig er jeg den største motstanderen av rutine. Dere kommer aldri til å finne meg i ett yrke der samme ting må skje til samme tidspunkt, hver eneste dag.

Klokka nærmer seg 0900, og det er fortsatt blå skumring ute. Jeg elsker denne tiden på døgnet! Det er meg, kaffe'n, stearinlysa, musikken og Mac'en. Noen som sa hjemmekontor var dumt? Ellers er det ikke så mye å melde om. Søndagens økt henger fortsatt godt igjen i kroppen, så i går ble det trilletur rundt øya med lillesøster J. Behandling i dag, så håper å få en del hjelp. I ettermiddag er det endelig duket for NEXT-møte her i Ålesund, og jeg gleder meg helt villt. Det blir rått! Men før den tid skal jeg jobbe litt, til fysio, treffe K og Ruben, trene og ja, so go on. Det er best å komme i gang!

Forresten. Jeg må tipse dere om dagens frokost: rundstykke med makrell i salsa, majones og avokado. Shacai, en shot multichi og kaffe. Dagen kan jo ikke bli annet enn B R A !


Visst noen av dere ønsker å høre mer om den fine røde "cosmopolitan"-flaska mi og resten, så gi ett vink <3

Ha en fin, en!

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)