tirsdag 21. januar 2014

Små gleder

Jeg tar meg selv i å føle meg gammel når jeg skriver dette, men har dere noen gang tenkt over hvor fint det er å kunne glede seg over små ting? Som nå, jeg ble av en eller annen merkelig grunn ekstremt trøtt,  og da er det jo ingenting som er så fint som å sette seg ned med en kopp nytraktet kaffe. Og når det attpåtil blir servert i kopp fra Greengate, da dere... Da er denne jenta fornøyd.

Jeg har konkludert med at trøttheten kommer av nada endorfinfest og tøffe treningsøkter. Kanskje det høres rart ut, men det er faktisk sant. Det sies jo at man får energi av å trene, og det er helt sant. Det hender av og til at de beste øktene kommer når jeg forventer det minst. Tenk over det neste gang du aller helst vil holde sofaen og dørstokken føles ut som flere mil - jeg garanterer at du kommer til å få en økt som er mer enn knall :-) Det største plusset i den sammenhengen er de gode relasjonene som da vil komme.


Snart går turen ut for frisk luft. Fjellet frister så innmari, men det må nesten vente. Både i går og i dag har jeg hatt veldig vondt, så da velger jeg å faktisk lytte til kroppen. Kanskje det blir en liten sykkeltur og litt spasering (ja, må nesten kalle det det, for det går ikke akkurat fort med meg) på grusvei. I kveld er det hvit pizza på menyen! Høres bra ut det, for meg :-)

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)