torsdag 23. januar 2014

En hvil i vannet

Hallaien fintfolk og happy torsdag til dere!

Klokken har slått 1600 og jeg er allerede i pysjen. Dødssliten etter to økter igår, ekstremt lite søvn i natt og 35 km på sykkelen i dag. I går måtte jeg jo lure meg en tur på fjellet, og siden jeg fikk klarsignal fra legen ble det en styrkeøkt på kvelden med en kompis jeg gikk på VGS sammen med :-) Som sagt ble det sykkel i dag, planen var å kjøre en lett styrkeøkt i kveld også, som i går, men DET UTGÅR ALTSÅ. Herre, jeg er så stiv, støl og sliten. Ryggen var fornøyd etter 10 km, men det var ikke hodet. Prøvde å ligge i badekaret i håp om å mykne litt opp, men jeg angra da jeg skulle ut av badekaret.... Det var ikke så lett som jeg trodde det skulle være!

Så det er liksom dagen min hittil, da. Med andre ord ingenting intressant. Jeg har satt håret opp i en tut og skal til å sette en rundstykkedeig. Tenkte å ta med fersk gjærbakst på gAlnes i kveld. Skal på besøk til to av favorittene mine. Og dere; i morgen skal jeg tilbake på jobb. Det er en start selv om jeg fortsatt er 50% sykmeldt. Neste uke får jeg endelig behandling også. Kjære tid, la dette gå fort så jeg blir kvitt svineriet. #positiv14 :-)


På hjul med Maren Ruth. Dag Otto, du kan ta deg en bolle!

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)