tirsdag 7. mai 2013

Verdens fineste ting

Du er utvalgt av livets tilfeldigheter 
Til å bli
Elsket av meg
For evig og alltid,
Litt på tross av
Men mest på grunn av,
De mange ting
Som gjør nettopp deg
Så inderlig spesiell for meg....


Jeg synes det er verdens fineste ting at jeg iløpet av desember 2013 kan kalle meg "storesøster" til hele SYV skatter <3 Denne hemmeligheten har bodd i hjertet mitt noen uker allerede, og jeg har hatt SÅ lyst til å hyle det ut til hele verden, for jeg er så stolt, glad og ikke minst takknemlig. 

Gleder meg sånn til vi vet hvem du er. 




Lillejenta vår skal bli storesøster, tenk på det. 


Ellers er jeg så grenseløst trøtt. Fikk aldri sove i går, så da vekkerklokka ringte kl. 0700 trodde jeg det var kødd. Men den gang ei, kom meg gjennom arbeidsdagen :) Nå jobber hodet på spreng med å psyke opp kroppen til en treningsøkt, aner ikke hva det skal bli i dag, men haller mest mot fjellet. Det er nemlig SOL og grei temperatur her! Men først; powernap, en boks crystal og litt mer sååååfa. 


Fab tirsdag, alle sammen. Smask fra verdens heldigste jente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)