fredag 3. mai 2013

House by the sea og match-day

Hei alle mennesker i verden.

Dere vet jeg bor i et hus ved sjøen, og muligheten til å se bølgene slå mot land gikk ikke forbi meg iløpet av dagens første timer. I dag var ikke vekkerklokka på, men likevel begynte kroppen å våkne til liv allerede rundt 0800. Heldigvis klarte jeg å drøye den til 1100, og når jeg omsider fikk dratt meg ut av senga brukte jeg flere timer på å bare sture i sofaen og se ut vinduet. Jeg elsker utsikten vår!!

På vei til ukas siste nattevakt kjørte jeg innom Ørsta for å dømme kamp, og det vil da si at jeg dro allerede rundt 1500. Verdens lengste "bare innom en liten tur"-tur. I dag koste jeg meg. Virkelig! Og det var en god opplevelse som var usedvanlig viktig for meg. Man kan ikke få nok av gode opplevelser når man fortsatt er i starten av sesongen.

Da klokken var fire minutter over ti, var jeg på plass. Og her er jeg at the moment, og blir frem til klokken blir 0800. Skulle til å si at jeg gleder meg helt ekstremt til å sove når jeg kommer hjem, problemet er bare at jeg aaaaldri får sove etter nattevakt. Ekke det typisk, a?


Denne uken har ikke gått til noe annet enn jobb, trening, MAT og match. Nå gleder jeg meg kjempemye til frihelg.

Okei. Nå er det på tide å slutte før dette innlegget blir dummere enn hva det allerede har blitt. Jeg skal skrive noe dommerpapirer og drikke crystal. Koffein, koffein, koffein.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)