mandag 6. mai 2013

Fiskekakeglederrr

HEIHEI og happy mandag alle sammen!

Hva skjer? Jeg ligger halvveis i sofaen og halvveis på bordet. Kjører stil med andre ord. Har hatt en fin mandagsøkt og en deilig dusj. Spist deilig frokost og lunch har jeg også gjort, og nå er det snart dags for att mekka en deilig fiskekake-middag. Jeg elsker fiskekaker, så lenge det er av skikkelig kvalitet :) Etter jeg har fortært middagen, tenkte jeg å suse innom farmor før kveldsvakt.

Ingenting spesielt å meddele med andre ord, jeg har en helt normal mandag. Ikke så spennende kanskje, men ok, av og til er ikke mandagene noe å hoppe i taket for. Kroppen har det i allefall bedre enn hva den hadde det i går. Noe som får livet til å suge litt ekstra i dag; iPhonen er sendt på reperasjon, så det blir nada Instagram og Snapchat på en gooood uke. Jeg håper bare den kommer tilbake før jeg reiser til Barcelona. Har meeeget med angst og panikk for at den ikke rekker hjem i tide.


HAHA FUCK. Busta akkurat katten i å hoppe ned fra kjøkkenbenken etter å ha rundslikka fiskekakene mine som lå til tining. Kan jeg spise dem nå, eller er det bare å få seg en burger i stedet?

Sender melding til mamma å hører, jeg.

20 år på papiret og dum i hue.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)