lørdag 4. mai 2013

Min lørdag

Hei dere! Har dere en fin lørdag? :D

Min startet enten 0715 eller 0815, da S dulta borti meg var jeg sånn i ørska jeg ikke helt visste hvor vi var helst i verden. Men da jeg våkna skikkelig til viste det seg at vi bare var i senga mi, trygt plassert under dyna.

Det fineste med frihelg er at man kan ta seg god tid til frokost og virkelig ha rolige timer på morningen. Vi kokte egg, kaffe og koste oss med nystekte rundstykker, før det bar en svipptur til byen og en dobbel økt. Det ble en mini intervalløkt, noen sett med styrke på armer og en kort fjelltur. Godkjent på en lørdag uten treningsenergi, eller?

Nå er skrotten vaska, halve trynet er lakkert og foccacia står i ovnen. Vi er invitert på innflytningsfest til verdens beste Mathiasbror og verdens fineste Alicia! Storebror Sigurd er også hjemme, så det er vel egentlig duket for en fin kveld. Riktignok har Sig kamp i morgen, så for han blir det rolig. Kokka i meg har vist seg på kjøkkenet, så mitt bidrag i dag er pastsasalat, foccacia og aioli.




Egentlig ville jeg bare innom for å ønske dere en herlig kveld. Make it to the best!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)