onsdag 8. mai 2013

Hei sola

Happy morning og HELLO NYDELIGE SOL.

Aaah. Solbrillene  er på, begynt på ny bok og fortært deilig lunch på TERASSEN. Om ikke altfor lenge skal jeg sette snuten mot Aktiv for PT-time. Det er jo egentlig ganske krise at jeg skal være inne i dag, men det bare må bli sånn for at det ikke skal gå for lang tid mellom hver økt med PT. Jeg gruer meg sååååå forpint, for det er rett og slett helt grusomt mens vi holder på. But hello, for en følelse når økta er overstått!

Jeg har allerede vært våken en stund. Allerede 0830 var jeg på vei ut døra for en konsultasjonstime jeg måtte ha før operasjon venter i juni og pakket bagen, for etter trening er det straka vegen til Honndalen og konfirmasjon. Håper bare jeg rekker å dusje før jeg blir henta, sånn jeg slipper å være den stankende kua i bilen. Hahaha.


Hadde det ikke vært for at beina mine blir myrdet hver eneste gang jeg har PT, skulle jeg kjørt en dobbel økt, slik som jeg gjorde i går. Jeg får rett og slett dårlig samvittighet for at jeg ikke går på fjellet i dette helt sinnsyke været. Men, til gjengjeld vet jeg hvor hardt jeg ville angret etterpå. Vi får håpe på flere gode solskinnsdager senere, ryktes om regn igjen allerede i morgen. 149 dager med regn blir kompensert med én dag sol her på Sunnmøre. Nesten.


Sees, da. Smask

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)