søndag 5. mai 2013

Åssen dag er det i dag, egentlig

O M G.

Gårsdagen leverte så til de grader - det kan jeg med sikkert si, for mamma måtte sove i min seng i natt. Jepp! 20 år og ansvar for eget liv, my ass. Det gåkke!

Etter å ha trykt trynet fullt i paracet og ibux, tok jeg med den fint ferdige kroppen til M og A. Sladring om gårsdagen, hjemmelaget pizza og fotball sto på agendaen før alle fire slukna i sofaen. Jeg sovnet sittende. De gangene jeg har vært ute, prøver jeg å skli tilbake til normalen igjen allerede morgenen etter, og ikke være sånn junk-hippie. Men dagen i dag var et relativt stort unntak. Jeg hadde lyst på is, A hadde lyst på vaffler - og vips, så satt vi der da med nystekte vaffler, is, krem, sjokoladesaus, sylte og kaffe. HVORFOR BLE JEG FØDT SÅ SVAK.


Her har dere meg sånn ca. da jeg klarte å karre meg ut av sengen i dag. Forskjellen på dette bildet og sannheten var bare at mamma hadde kledd av meg, vaska av meg sminken og KLEDD PÅ MEG. Hallllo.

Vel. Akkurat trykt en baggis i kjeften, tenkte meg egentlig på fjellet men mamma sier det er på tide jeg slapper av litt. Får bli en dusj og film, da.

Håper deres søndag har vært hekke mer givende enn min.

"He ikkje vør nokken supersøndag i dag"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)