torsdag 7. april 2011

Myndigheten

Om ikke mindre enn 2 uker fyller jeg 18 år, og det bærer ønskelista preg av. Har endelig innsett at praktiske ting faktisk må få plass på en slik liste. Såå, siden to av mine kjære søte venner lurer på hva jeg ønsker meg, skriver jeg den like så godt her.

<3 Campingvogn
<3 Bil - BMW X5, Audi Q7, Volvo xc60 eller bare en bil som er dritgod å kjøre
<3 Hus

Det var Marens urealistiske ønskeliste, og her kommer Marens realistiske ønskeliste;

- Veske som er perfekt for Macen og typiske skoleting. Altså en veske som er perfekt for skolebruk. I svart!
- Svarte wedges
- Spinningsko
- Sykkelshorts (husk pute i rompa, da!)
- Liten treningsbag, Nike er fint
- Penger, snart sommer og nye eventyr!
- Telemark eller randanee. Nye topper venter på besøk.

Jeg ønsker meg masse penger, jeg. For da kan jeg bruke de opp på polet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)