fredag 15. april 2011

Gult er kult

Sånn. Da er det påske, da! HURRA. Selv om jeg vet at uka kommer til å rase forbi, er det alltid deilig med noen dager fri. Gleder meg til å se familien igjen, henge med venner, jobbe og drikke vin. Eeehehe.

Akkurat nå ligger jeg på sofaen å prøver å presse i meg noe mat. Ikveld skal jeg og C har det årlige bursdagskalaset vårt, og flaks som vi har, ligger begge med forkjølelse, hodepine og feber. Men det stopper ikke oss nei! Helga kommer til å rase avgårde. Selskap x2, arbeidshelg og litt innabords. Mandag blir kviledag nr.1 denne uken, LOVER MEG SELV DET HER OG NÅ. Da skal jeg på hytta og bli pleiet for mine rampestreker i helgen. Ååh, jeg gleder meg. Heldigvis er ikke jeg typen som setter en stopper selv om jeg er syk. (Skal innrømme jeg gjorde det tidligere i uken. Men man lever bare en gang, jo).



Omg for ett rotete innlegg. Tilgi meg! Jeg skylder på feberen... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)