fredag 8. april 2011

Joruna mi

Alle burde hatt en venn som Norun. Hun er helt fantastisk, og stiller opp dag og natt. Som regel er hun enig i alt jeg sier, visst ikke sier hun fra. Haha, du er så latterlig kul. En drøm jeg har i hjerte mitt, er å kunne gi hvert menneske på jorden en venn som er 110% kvalitetssikret. Norun har de typiske trekkene, som trengs for å være en god venn som både kan støtte og si ifra om hun er uenig. Akkurat slik det skal være! Jeg er sååååå glad i deg, tuppemor.

Nå er skinka plassert i sofaen, og jeg psyker meg opp til å bevege kroppen på badet for å gjøre meg litt mer anstendig. Kosekveld med Nathalie og Malin står for tur, og kroppen ser virkelig frem til en rolig kveld etter en drithard økt. Jeg er virkelig bekymra for testen på Tirsdag, men jeg skal klare det. Om det fysiske ikke er på plass, skal jeg sørge for at mentaliteten er det. Det er ofte den som berger meg! 


Håper du får en herlig Fredagskveld, så kanskje fingra klør over tastaturet imorgen også :-)
Hejdå.

1 kommentar:

  1. ekje du sann kjempesøt da?! maren! du e så god! alle gode orda rett tilbake til dej! solstrålen :):)

    SvarSlett

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)