søndag 10. april 2011

Jenta som klarer det meste

Akkurat nå er jeg rimelig oppgitt over meg selv. Kroppen har hangla i noen dager, og siden det er fysisk test på Tirsdag, tenkte jeg det ville være lurt å komme seg ut å svette litt i håp om å bli kvitt det som er i kroppen av bakterier og feber-tendenser. Fjellet ble besteget i relativt greit tempo sammen med Fredrik og alt var faktisk ganske deilig. Men etter å ha starta turen ned igjen og gått i 30 sekund klarte jeg å tråkke over. H******* gjørme, regn og glatte stener.

SÅ DA ER SPØRSMÅLET DA, får jeg være med på 'vårens vakreste eventyr' med resten av gjengen på Tirsdag? Det er jo dette jeg har trent for i hele vinter. Frustrerende? JA.

CLS neste stopp. Håper Aafk taper på hjemmebane og Molde vinner på bortebane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)