torsdag 21. april 2011

18 år og ansvarlig for sitt eige liv!

M har selvfølgelig ikke logget ut, å derfor tar jeg meg til rette, og skriver et lite bursdags innlegg til min aller beste vennine!

Maren, idag har du blitt hele 18 år! ikke nok med at du må stå til ansvar for egne handlinger, så kan du nå bli med å stemme under valg, kjøpe alkoholholdig drikke, snus, røyk and so ooon. før du stikker av gårde å gjør følgende (om du føler for det), har din bff noe hun vil si deg;

Maren.
det finnes så mangt man kan si om deg, for du er enkelt og greit helt fantastisk!
du gir så mye av deg selv til en hver tid, og jeg kan simpelthen ikke få takket deg nok for alle minnene vi har skapt sammen opp gjennom disse årene!
hver gang du smiler, minner du meg på hvor heldig jeg er som har en venn som deg i livet mitt. hver gang du er søsen eller hysterisk morsom, vil jeg bare være hos deg heeele tiden! for ingenting kan overgå deg i den tilstanden!

ikke nok med at du får meg til å le, du er tvers gjennom vakker! vakker både på innsiden og på utsiden. hele deg stråler, derfor er du sola mi! din skjønnhet får meg alltid til å smile, ditt smil, i seg selv, gjør meg så varm i hver krik og krok i hele kroppen! du er, rett og slett, den besteste jeg vet om!
men det stopper ikke der.... som sagt, det finnes så mangt man kan si om deg! men personligheten din, var det aller første som traff meg da vi møttes for første gang i barnehagen! du er virkelig en god person, en person som ser det beste i alle. du verdsetter familien og vennene dine, som viser glede i deres selskap og som til alle tider viser dem kjærligheten du har for dem!

siden du nå står å maaaaser om at jeg skal traske ass'n min ut av soffan og opp i bilen, får jeg vel gjøre det, siden det er bursdagen din idag!

til sist vil jeg bare ønske deg en fantastisk bursdag og lykke til videre i livet som myndig!
nye dører er åpnet, og vi skal ut på nye eventyr å skape evige minner! for det er en av de tingene vi er aller best på!

husk at jeg alltid er her for deg, og at jeg støtter deg i all din ferd!

jeg elsker deg <3

klem C


1 kommentar:

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)