søndag 17. april 2011

Helt om natta - helt om dagen

Før jeg hoppa i dusjen og lakkerte trynet 

                                          Etter å ha dansa ræva av meg, blitt fin på vin og smakt litt taco... FIN FORM!

Igår var jeg og 3499 andre i SBM arena og dansa til 90-talls musikk. Selvfølgelig huska jeg musikken som var populær da jeg gikk på barnehagen. Ofc, liksom. Det var så latterlig gøy, dere aner ikke! Hurra for festivalsommer next, iik.

Nå skal jeg på senvakt - deretter venter noen timers søvn før noen travle dager melder sin ankomst. Det er så kjekt å ha mye å gjøre, kunne ønske hver dag var slik. Bare at jeg ikke gikk skole. Men snart, snart er jeg også der at jeg faktisk kan ha slike dager uten å tenke på skole. Slå den! Jeg har iallefall holdt ut i 12 år, bare 1 igjen. Heiaheia.

Snakkes elefanter :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)