mandag 7. mars 2011

YES

Akkurat nå er jeg like gelé i beina som en brokkoli er når den er ihjel-kokt. Trosset vind og regn, drog med meg ipoden og pappa ut på joggetur. Etter 11 dager med nada trening og ekstremt mye godteri og mat, var jeg livredd for hvor lang tid jeg faktisk ville bruke på den samme ruten. Men dere, vet dere hva? Jeg brukte bare 36 SEKUNDER lengre enn vanlig, og da jogga jeg den veien med flest oppoverbakker, og i tillegg var det ekstremt sterk vind bak fjellet. (Nadia; jeg mener det, sånn seriøst. Jeg slet med å puste helt fra Sætra til Valdervoll.) Så nå er jeg passe glad :) Det beste med å trene mye og regelmessig, er det grunnlaget du legger. Og vips, så er det ikke så gale å komme tilbake etter sykdom likevel.
Nå er det knekkebrød med kaviar og egg, Unge Mødre og Paradise Hotel. AAAAAH, jeg elsker denne dagen! Og for å skryte litt ekstra; jeg har rydda i klær og kjoler idag. DET skjer ikke ofte, det. Mamma er stolt! Jeg også. Skryteskryte.

Hvor deilig er det ikke å være ferdig trent, nydusja, ha ny-shavet legger, være innsmurt i deilig body lotion og ikke nok med det, i nyvasket nattbukse, verdens beste ulltrøye og med tykkelester som farmor har strikka? Damn, tenk visst det var hver dag.

Visste dere forresten at skryting har en vinnende effekt på selvtilliten? Hihi.

3 kommentarer:

  1. hi hi --- ja det er godt å komme i mål ;)
    nyt dagen --- - her har eg og hundene vert på blåsbort tur ;)
    phhh..... greit heilt til eg skulle snu og gå heim at
    Klemma

    SvarSlett
  2. OH lord at du gidde å jogge ute i dinna vinden! Føle ej slepe mej ett skritt fram å blir blåst en kilometer tilbake. CREDS! Å velkommiinj tilbake fra sjuka. Såg ho Julianne skal ha STEP på fredag! See you there.

    SvarSlett
  3. Monika: Ja, det e det beste ej veit :) Men idag blir det nok treningsfri, blæse LITT for masse kan du sei. Klem :)

    SvarSlett

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)