torsdag 17. mars 2011

En god morgen

Idag begynte jeg klokken 10.00 på skolen, og for de som kjenner meg, vet de at det er noe jeg ELSKER. Jeg får sove helt til 08.30. HALLO!! Siden jeg hadde god tid, rakk jeg både å sminke meg og pakke treningsbaggen. Og da har jeg god tid da, for egentlig bruker jeg å sove bort den tiden jeg kunne brukt på å sparkle trynet om morgenen. Derfor er jeg mer eller mindre en vandrende bossdunk X antall dager i uken. Og det beste av alt, var at jeg druste på anlegget med Anne Vada. Hun er herlig, jeg får sjelero. Haha.

Nå derimot har jeg plassert skinka på stolen, og har norsk. Folkediktning, YEY. Etter skolen skal jeg en tur på nye-jobben (HURRA), før det blir trening med søskenbarne mitt som egentlig bor i Bergen. Jippi :D Og heldige meg skal enda en kjekk ting idag, det blir faktisk skikkelig spennende. QUESS WHAT?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)