torsdag 10. mars 2011

Vår beste dag

Jeg føler meg så heldig. Jeg føler meg så heldig fordi jeg har mulighet til å presse kroppen til å svi. Jeg klarer det, visst jeg bare vil. Og det ville jeg idag. Både jeg og mølla har fått gjennomgått, og det er en rik følelse. Kanskje du synes jeg er skikkelig sær som synes det, men trening er så og si halve livet mitt. Det er en del av meg, og det er en av de tingene jeg står for her i livet. Blod, svette og tårer er noe jeg brenner for. Nå er jeg nok en gang ny-dusja og godt plassert i sofaen. Det neste som står på agendaen er mammas nystekte scones, biola og criminal minds. Ford jeg fortjener det! Det er nettopp det en gjør, når en jobber etter målene sine. Jeg jobber for å trives, jeg vil trives med den jeg er. Veien er himla lang, men so long er jeg fortsatt på riktig vei. Bare ikke Lørdagene kommer å ødelegger, om dere skjønner. Det er på en slik dag at jeg får følelsen av at mestrer. Anbefaler dere forresten å høre Marit Larsen - Vår beste dag. Den er så herlig.


Vi kan visst vil vil, alle sammen. Både du og jeg. Og når jeg klarer det, klarer du også det. KÅÅMAN. Jeg heier!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)