onsdag 16. mars 2011

Nr. 8

‎"jeg ville spille fotball, jeg, og var ikke veldig happy med all løpingen. løpetrening for meg var det samme som matte på skolen: unødvendig!" 


En trenger faktisk å si ett eneste ord til. Det finnes kun EN nr. 8, Dagfinn Enerly.


Nå for tiden er det denne boken som erobrer nattbordet mitt, (i tillegg til teoriboken, som ikke er åpnet ennå). Boken er virkelig noe for seg selv, og den får alle følelsene mine i sving. Jeg ler og gråter om en annen, og merker at perspektivet på livet bare blir større og større. Jeg har ikke ord for boka, den bare må oppleves. Noen ville sagt at "det finnes ikke maken til eventyrsmaken", mens jeg ville sagt "det finnes ikke maken til mann." Han er virkelig noe for seg selv.


The one and only. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)