mandag 21. mars 2011

Milde moses

Ådu, har du sett. Det regner på Sunnmøre. Det har jeg aldri vært borti før. Endelig fikk jeg oppleve det.


Idag er det treningsfri. Uvant å starte uka med det, men jeg skal nok få til noen gode økter senere i uka. Det gjelde bare å være målbevisst :-) I morgen er det kulturdag på skolen, så nå har jeg pakka både klær til innslaget vårt og kjoler, siden jeg skal være programleder. Woho. Nå skal jeg smelle sammen en rundstykkedeig (yup, jeg skal spise brødmat!!!!!!), dusje og tilbringe kvelden foran en stk. bestevenn og kjæreste :) Vi skulle egentlig på CLS å se Aafk-Fredrikstad, men siden været er som det er - ser vi den hjemme. Med god mat og drikke, pledd, telys osv. Slik jeg elsker det.

Igår hadde vi forresten besøk av verdens nydeligste Gina. "Søstra" mi, på flere måter. Hun er helt fantastisk, bare se så lykkelig jeg er når jeg er rundt henne. Jeg stråler, jo! Om jeg kan si det selv.

God mandag til dere ü

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)